Opłaty za odbiór i zagospodarowanie odpadów wnoszone są bez wezwania na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Jedwabnem nr 96 8752 0006 0000 2509 2000 0080 lub bezpłatnie w kasie Banku Spółdzielczego w Jedwabnem.
Terminy wnoszenia opłat (Urząd Miejski nie wystawia rachunków, faktur oraz wezwań):
I rata – do 15 kwietnia (opłata za miesiące styczeń, luty i marzec)
II rata – do 15 lipca (opłata za miesiące kwiecień, maj i czerwiec)
III rata – do 15 października (opłata za miesiące lipiec, sierpień i wrzesień)
IV rata – do 15 grudnia (opłata za miesiące październik, listopad i grudzień)
Dla prawidłowego zaksięgowania wpłaty prosimy o dokładne opisywanie dowodów wpłat, ze szczególnym uwzględnieniem tytułu wpłaty (podanie nr nieruchomości, której dotyczy wpłata lub indywidualnego konta ewidencyjnego podatnika).
W celu prawidłowego zaksięgowania wpłaty podanie tych danych jest szczególnie ważne, gdy dokonywana jest wpłata w czyimś imieniu. W przypadku braku możliwości zidentyfikowania konta wymiarowego wpłaty będą zwracane.
DANE ODBIORCY W PRZELEWIE
URZĄD MIEJSKI W JEDWABNEM
Ul. ŻWIRKI I WIGURY 3
18-420 JEDWABNE
TYTUŁ PRZELEWU
„Opłata za odpady, (podać adres nieruchomości, której dotyczy wpłata lub indywidualne konto ewidencyjne podatnika)”
W 2022 r. stawki opłaty, terminy wnoszenia opłat, a także numer rachunku bankowego pozostaje bez zmian w stosunku do 2021 roku.