Portal mieszkańca to system informatyczny, mający za zadanie ułatwić dostęp do informacji i usług świadczonych drogą elektroniczną interesantom Gminy Jedwabne. To krok w stronę umożliwienia naszym mieszkańcom załatwienia wszelkich spraw urzędowych, praktycznie bez konieczności osobistej wizyty w urzędzie.
Dzięki niemu uzyskamy między innymi informacje o procedurach, wzory dokumentów, czy wreszcie złożymy dokument elektronicznie. Również sprawdzimy stan swoich zobowiązań, a nawet nie wychodząc z domu w każdym dogodnym nam czasie zapłacimy online swoje należności, jak opłata za odbiór odpadów.
Dostęp do portalu a tym samym do naszego konta uzyskamy po zarejestrowaniu pod adresem: cyfrowe.jedwabne.pl. W tym momencie otrzymamy dostęp do informacji ogólnych. Kolejnym prostym, ale wymaganym krokiem jest uwierzytelnienie swojego konta poprzez bankowość elektroniczną lub Krajowy Węzeł Identyfikacji Elektronicznej login.gov.pl. Oczywiście pokierują nas wyświetlane informacje i polecenia. Gdyby te formy potwierdzenia danych sprawiły Państwu trudność, wystarczy jedna wizyta w Urzędzie Stanu Cywilnego w Jedwabnem pok. 14 z dokumentem tożsamości (kontakt telefoniczny 862172356). Od tego momentu możemy w pełni korzystać z wszystkich udogodnień.
Zapraszamy naszych mieszkańców i interesantów do korzystania z bardzo wygodnej i bezpiecznej formy kontaktu z Urzędem.
Portal został zrealizowany w ramach projektu "e-Jedwabne - nowoczesne e-usługi dla mieszkańców" w ramach VIII Osi Priorytetowej Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.1 Rozwój usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną.
Adres portalu: cyfrowe.jedwabne.pl