Regulamin korzystania z kompleksu sportowego Zespołu Szkół Samorządowych w Jedwabnem
Foto
W związku z otwarciem kompleksu sportowego przy Zespole Szkół Samorządowych w Jedwabnem publikujemy regulamin korzystania z obiektu.
REGULAMIN KOMPLEKSU SPORTOWEGO
ZESPOŁU SZKÓŁ SAMORZĄDOWYCH W JEDWABNEM
- Kompleks sportowy jest miejscem przeznaczonym do prowadzenia zajęć z wychowania fizycznego, zajęć rekreacyjno-sportowych oraz spędzania przerw międzylekcyjnych przez uczniów od poniedziałku do piątku, od godz. 8.00 do 16.30 oraz w innym czasie w ramach planowych zajęć realizowanych pod nadzorem opiekuna/nauczyciela.
- Zajęcia z udziałem uczniów odbywają się w obecności nauczyciela/opiekuna.
- Za bezpieczeństwo uczniów podczas przerw odpowiadają nauczyciele dyżurujący.
- W czasie zajęć lekcyjnych urządzenia oraz sprzęt sportowy znajdujący się na boisku może być używany tylko w obecności i na polecenie nauczyciela.
- Przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych i po ich zakończeniu Dyrektor Szkoły nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo osób znajdujących się na terenie kompleksu.
- Korzystanie z kompleksu sportowego dla innych osób, możliwe jest poza czasem zajęć uczniów.
- Dyrektor Szkoły nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo osób postronnych przebywających na terenie szkolnym.
- Z urządzeń znajdujących się na terenie kompleksu sportowego należy korzystać zgodnie z ich przeznaczeniem.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzeń technicznych należy niezwłocznie powiadomić Dyrektora Szkoły.
- Stan techniczny boiska szkolnego i urządzeń kompleksu kontroluje nauczyciel prowadzący zajęcia.
- Za wszelkie uszkodzenia odpowiada materialnie osoba, która wyrządziła szkodę lub jej prawni opiekunowie.
- Na terenie kompleksu sportowego obowiązuje zakaz:
- wprowadzania oraz jazdy rolkami, deskorolkami, rowerami, motorowerami, motocyklami, innymi pojazdami, również mechanicznymi, itp.;
- uprawiania na bieżni nordic walkingu;
- wprowadzania psów i innych zwierząt;
- niszczenia urządzeń i wyposażenia oraz zaśmiecania terenu;
- palenia otwartego ognia;
- palenia wyrobów tytoniowych;
- spożywania napojów alkoholowych;
- przebywania osób pod wpływem alkoholu lub pod wpływem środków odurzających;
- Dzieci do lat 7 mogą przebywać na terenie kompleksu sportowego wyłącznie pod opieką osób pełnoletnich.
- Przebywający na terenie kompleksu zobowiązane są do przestrzegania niniejszego regulaminu.
- Teren szkolny oraz kompleksu sportowego jest monitorowany/regulamin monitoringu dostępny u zarządcy obiektu.
- Wejście znajduje się wyłącznie od ul. Mickiewicza.
Regulamin obowiązuje od dnia 09 października 2023 roku